pondelok 18. mája 2015

Čo sa deje? + PICTURES #2

Zdravím v tento pokojný (dalo by sa povedať) večer....
Moje meno je Rito a zisťujem že som tu nebola vyše týždňa..ALE! Tentokrát mám naozaj Naozaj NAOZAJ rozumné dôvody ktoré proste nemôžem riešiť neskôr pretože je koniec školského roka a ja si nechcem prejsť tým peklom ktoré sa nazýva letná škola.....Takže ku dôvodom a potom ku obrázkom :3 :D

Takže čo sa deje a tie dôvody..:
Dôvod No.1(!) :D : Rito je tak inteligentná že si dosr*la výslednú známku z približne troch predmetov, o jeden stupeň čo by nebolo tak blbé keby som sa nevsadila s niekým o 100€  ;°u°..(Ono aby všetci pochopili síce so, si to zhoršila na 2-->3, 3-->4 a 1-->2 lenže ako to povedať z prvého predmetu (čo je občianska náuka) budem zajtra odpovedať (3 učivá o 4 stranách ;_; (Help pls)) alebo písať opravnú písomku..to viete Rito si chcela polepšiť a nakoniec, si polepšila akurát keby bola žila v Rusku....pri druhom predmete je to tiež pekný príbeh....Môj milovaný SLOVENSKÝ JAZYK..Ako všetci (alebo teda aspoň tí čo si prečítali môj úplne prvý článok.. :D) viete som z divokého západu Slovenska....Nie spisovný Bratislavčan nie som...ja som Trnafčan (hrdý Trnafčan..) ktorý síce ovláda gramatiku ale za svet mu nejde do hlavy teória...nehovoriac o to aby som mala rozlíšiť aké je jednotlivé slovo druh či čo.. Proste po mne nechcite aby som za vás písala testy...diktáty hej..TESTY NE!!! ;A; ..a posledný predmet je biológia...čo vám poviem  písali sme test ktorému nerozumel ani náš najväčší mozog cez biológiu takže tu nieje žiadna možnosť aby mal niekto za jedna....teda ak sa spolužiačka nenašprtala....Hmmm..uvidíme :D ) A navyše komu by sa chcelo opravovať si takú vec ako slovenský jazyk...ale poviem vám...začínam sa dostávať do učenia niečoho čo ja nechápem na čo sa to učiť keď to nebudem k životu potrebovať :D áno hovorím o teórii z slovenského jazyka...na čo mi kedy bude Slovesný vid -,- nepoviem gramatika a spisovnosť ale TEÓRIA?! Radšej každú hodinu písať diktáty :D
Dôvod No.2: KONEČNE(!) sme sa v mojej lovey-dovey triede telesnej výchovy dostali ku volleyballu (aby sme sa pochopili sme spojení dve triedy) čo je niečo ako môj NAAAAAAJobľúbenejší šport všetkých čias (druhý je floorball :D )....čo to pre mňa znamená v piatok pre vás nemôžem prinášať články s najväčšou pravdepodobnosťou vôbec keďže učiteľka ku mne pridelila moju spolužiačku ktorá dáva nehorázne sety ktoré sú mi takmer nemožné ku odrazeniu..tiež ku nám dala kamošku z druhej triedy ktorej nahrávky sú tak skvelé že z toho nemôžem a keďže učiteľka nevie či ma dá na univerzála, druhého smečiara alebo blokára (som druhá najvyššia (je to dosť blbé kedže som vyššia ako polovica mojich sempais..)(dnes sa ma upratovačka spýtala či som deviatačka..O HELL NO!))) robí na mne experimenty...doslova. Moja OP spolužiačka mi dáva "rýchliky" ktoré by nezvládla ani moje druhá OP spolužiačka takže často končím s krvavým nosom..NO LOPTA ZOSTANE NA DRUHEJ STRANE! Čiže som na seba pyšná..a učiteľka je rada že ma vidí sa snažiť :D Keďže doteraz sme hrali len kontaktné hry ktoré ja nemusím :D -ODBOČUJEEEEEEEM- čiže to znamená že ak chcem po dvojhodinovke bez prestávky prežiť do soboty musím si hoodne odpočinúť a keďže v sobotu som volná len málo kedy a v nedeľu som u doktora hneď z rána (možno sa budete pýtať: Ktorý doktor ordinuje v nedeľu ráno (otec je jeho stály zákazník sop...sa znajú :D hehe :D ) a poobede lietam kade tade alebo sa učím tak je toho teraz fakt veľa ale naozaj Naozaj NAOZAJ sa posnažím prestať lietať všade možne a prestať otáčať sa za chalanskými ksichtami a dám si pauzu od tohoto, opravím si všetko možné i nemožné a budem sa tu tomu PLNE venovať.....
Čo sa to vlastne teda deje?: Posledné dva týždne som bola na dvoch pohreboch sop som nechcel prenášať zlú auru na vás tak som nič nepísalo, musím všetko opravovať a učiť sa ako naajväčší blifľoško len aby som sa nemusela učiť pre istotu aj cez leto...taktiež musím zabrať na telesnej a nájsť svoj skrytý volleyballový potenciál :D taktiež musím poznamenať to že by som mala prestať pri volleyballe padať...

To je snáááď všetko a ak ma niečo napadne dám to do informácií :D Teraz k obráááázkooooom :D Inak je tam jeden gif ktorý odpovedá tomu ako to je ak niečo na volleyballe dvakrát nevychytám :D
(aneb ako som to nevychytala keď som hrala so strýcom)












 #Misaki-chan x3





 #MeineSadFriend

#MeineSadFriendWillKnow


Snáď sa obrázky páčili budem rada ak mi napíšete ak ste na tom so športmi, školou a týmto všetkým vy a či sa ešte vôbec učíte xD a tiež budem rada ak mi napíšete ktorý obrázok sa vám páčil najviac..len pre info obrázky sú buď z WeHeartIt alebo Tumblr a Gif z Facebook-u (ale v jadru toho je z Tumblr tiež soooo :D) Inak čoskoro pridám špeciálny diel music listu kde budú pesničky východnej kultúry so dúfam že si niekto vypočuje aspoň jednu xD No a keďže moja suseda perie nevidím žiadny dôvod prečo sa neísť ozmývať takže...
Jedzte, Pite, Serte, Milujte..
Vaša Ritoruurufu :D



3 komentáre:

  1. Športy ma bavia ako-ktoré, najviac ma baví cvičiť si doma sama pre seba alebo si zabehať niekde v parku so sluchátkami. Učiþ sa musím stale :D a práve dnes som si opravila dejepis na 1 ^-^ obrázok sa mi najviac páčil #meinesadfriendwillknow

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mne vychádza 6 dvojek ;_; inak zo sloviny mám za 1 :D biola mi vychádza medzi 1-2 . Bohužiaľ tá sviňa mi dá na vysvečko 2 (sama mi to povedala)... Úžasné obrázky :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Sempai doučuj ma slovinu stále neviem čo som dostala z opravného testu ale ak to nebude aspoň dvojka (ktorú potrebujem do lepšej známky na vysvedčení) tak sa asi že zabijem xD Arigato! °3°

      Odstrániť