štvrtok 7. mája 2015

Príhody na tému #1 - Vzhľad

Zdravím v túto pokojnú noc....
Ja som Rito a dnes vám poviem pár príhod ktoré sa mi stali..s najväčšou pravdepodobnosťou z tohoto spravím sériu....dnes sú to príhody so vzhľadom...chápete čo mi kedy kto povedal, ako sa ku mne kto choval len kvôli môjmu vzhľadu a mám aj jednu alebo dve o postave (tu bude hlavnou hviezdou môj bratranec (vyrastali sme spolu tak sa nečudujte ak raz napíšem brat a inokedy bratranec..)), so....myslím že môžme začať...A v každom diely bude iný počet príhod len pre informáciu..

Príhoda #1 : To raz tak Rito chodila vybavovať všetko možné pre hodinu fyziky (pre info: Musím chodiť od učiteľky k učiteľke a zisťovať či je voľná učebňa a čo mám priniesť...(aj to len keď učiteľka povie resp. narazí na mňa..)), keď si to raz chcela skrátiť cez prvý stupeň...Tam Rito narazila na prváčika v Air Maxoch, mikine JBMNT, teplákoch v ktorých niektorí (väčšina) chlapci vyzerajú ako keby sa s prepáčením dosrali, hodinkách za najmenej 50€, šiltovke danej tak ako keby si ju na svojho kohútika dal tak aby si ju nezašpinil od kila gélu, nom už preč od opisu snáď si to viete predstaviť no a čo sa dialo potom...
Kedže Rito myslela že je to normálny milý prváčik tak sa ho spýtala:
R (Rito aka. Ja :D): Ahoj mladý, nevieš prosím koľko je hodín??
P (Prvák): Ty tučná k***a ako by som to mal do p**e vedieť keď mi moji sprostí fotrovci zobrali môj ajfón??
R: (Pozerá sa naňho ako leby prišiel z Marsu)
(Príde spolužiačka a zároveň aj prvákov komplic..)
S (spolužiačka (všetko počula..)): Chlapec ty si mi nejak drzý!
K (Komplic): Hlavná vec že ty vyzeráš ako keby si akurát došla zo záchoda (myslel tým záchodovú misu..)...
R a S: (Pozeráme sa na nich ako keby sme spadli (!) z Marsu a sme teraz v inom storočí alebo tak dačo)
K a P: Choďte už do p**e a nečumte tu jak keby na sebe máme roztrhané handry..
Príde ich triedna učiteľka
U: Chlapci to ako sa rozprávate so staršími žiačkami??
K a P: (Nejak urazili učiteľku, už neviem ako..)
U: (Celá v šoku) A máte zápis!! Obidvaja!!
R a S: (Udivené odchádzame..)
Toto ma tak neskutočne....nasralo. Som nevedela že už prváci nadávajú ako môj dedo keď vyháňa tmavších obyvateľov Slovenska zo svojej záhrady (kradnú mu ešte zelené slivky xD)....Každopádne je vidieť že dneska sa viac o to aby boli "štýloví" starajú mladšie ročníky ktoré to berú od našich milovaných raperov....

Príhoda #2 Toto nie je tak príhoda ale skôr otázka na vás aj s istou príbehovu líniou?? :D
To si tak Rito išla po chodbe keď tu zrazu uvidela...ŠIESTAČKU!!(Pozor dámy a páni prudko stúpame už nie prváci ale hneď šiestaci..) oblečenú asi nejak takto: Kokteilové šaty, topánky na podpätkoch (odhadovala som to na takých 10-15 cm..), vlasy vyčesané do drdolu, zmalovaná jak prostitútka, výstrih ako keby mala D-čka kozy.....(Pritom nemala (ani nemá) ani len A-čka :D) Tenká je ako vŕbové prútie.....Ja som sa na ňu nevedela vynadívať ako sa to obliekla veď tak sa ani vyššie ročníky ako som ja neobliekajú....a ľudia to bol NORMÁLNY deň!! Nefotili sme sa ani nič pod....Proste normálny deň ako tento :D ....(Stále nechápe čo videla..)

Príhoda #3 To tak raz Rito cez prestávku strážila veci po prvej telesnej výchove (máme dvoj hodinovky) (pretože ona tam rada zostáva..) ,stála pod šiestackými (resp. 6.C čo je športová trieda chlapcov..) oknami..keď v tom..na ňu padla krieda pozrela sa hore a tam len stoja malý škreti čosa rehocú od ucha k uchu a hučia: "Hoďte to do hentej!!" "Do toho slona!!"(Ku slonovi sa ešte dostanem..)..A mne nezostáva nič iné len sa uhýbať kriedam a čakať pokiaľ nepríde učiteľka aby im kriedy pekne vrátila..zastrčené v nose...Najviac ma udivuje že dneska tí mladší už nemajú ani len kúsok rešpektu ku starším...

Príhoda #4 To som tak dnes bola s bratom na Bubble (Bubbleology) a prišli tam vyššie zmienení šiestaci (dvaja z nich..)...čumeli naňho asi 10 minút pretože tam bola rada a chvíľu sa mu pozerali na nohy, potom na ruky, potom na prsia..(to viete môj brat posilňuje a je trocha viac nabušený ako sa hovorí aneb má trocha väčší objem..)....nevedela som či sa doňho zamilovali že z nehi nevedeli spustiť oči ale hneď ako k nemu prišla obsluha (?) pretože sme brali asi 7 nápojov (to viete je nás veľa čo to máme radi a brat vypije aj dve naraz :D) tak mu hovorila že čo má robiť a tak a vtedy keď sa im otočil chrbtom (teraz hádajte kam asi sa mu pozreli dám vám chvíľu na rozmyslenie..).....................................................riť..ja viem teraz to už naozaj vyzerá že chlapci ktorí sú v našej škole v niečom ako TOP 5 "PLAYBOY-ov" ŠKOLY si zmenili svoju orientáciu ( v tom čase si vraj naši rodičia mysleli že tá vec tam dole je len na čúranie (to mi aspoň hovorí môj otec a sused..)) a neviem čo všetko....(pomaly sa už sama strácam v priebehu deja ktorý sa dnes stal :D)len  z môjho brata :D Najviac sa mi páčili te ich nechápavé ksichtíky ktoré na mňa smerovali keď som sa rozprávala s bratom (buď si mysleli že to je môj frajer alebo neviem :D ) :D :D Z tých som proste nemohla a vnútorne som skapávala od smiechu.....

To by bolo k dnešným príhodám všetko ja by som to asi zhrnula takto: Všetci sa na všetkých pozeráme, vidíme len vzhľad a potom ohovárame aniž by sme vedeli aký človek naozaj je a prečo taký je....Sop...To je pre dnes všetko ja idem spať aby som zajtra vôbec vstala na čas (Mám rande s kamoškou a jej frajerom xD)....Čoskoro pridám aj 2. PICTURES a 2.Music List.......

Jedzte, Pite, Spite, Serte, Milujte..
Vaša Rito....
PS: Napíšte mi aj vy nejaké vaše príhody rada si ich prečítam..

4 komentáre:

  1. Rito, zasa krásny článok :) príhody nemusím rozpisovať keďže sa mi to deje skoro každý deň, keď mi niekto zahlási, že som anorektička... ale dnes ma jeden malý chlapec v škôlke potešil, povedal mi, že som krásna :D :) ja úsmev od ucha k uchu som sa z chuti zasmiala :3 bol zlatý

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kjooot aj keď si mi to už písala... a nech si počkajú ľudkovia čo nevedia rozlíšiť anorexiu od chudého zdravého tela :3 Proste závidia ;) Jo a keby sa to stalo na verejnosti sa neboj...JA SI ICH NÁJDEM! :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť