streda 1. apríla 2015

1.APRÍÍÍÍL.....Aneb Jar, Dnešný deň, Veľká noc + Veci čo ja osobne milujem/nenávidím na tomto všetkom..

Opäť zdravím v tento pokojný pekný večer :D ..

Momentálne by som sa s Vami chcela porozprávať o vyššie zmienených veciach...

JAR: Ja osobne mám rada na Jari ako všetko kvitne, svieti slnko (ktoré roztápa niektorým zmrzlinám po Zime zadky), všetky tie rozkošné mláďatá, atď,atď,....To všetci poznáme :D Ale ďalej mám na Jari rado to že viac začínam chodiť s kamarátkami von, že si môžem konečne vytiahnuť moje milované tenisky, legíny, šaty, sukne, že si nemusím chodiť do školy oblečená v zostave :Tielko-Tričko (jedine s krátkym rukávom lebo moji spolužiaci sú zmrznutý a mne je teplo..)-Mikina/Sveter-Kabát a asi najhrubšie rifle ktoré mám| Ale že si môžem chodiť len v tričku a kabáte alebo tričku a svetri...NO LENŽE! To by nemohlo byť túto Jar počasie aké je....Cez deň prší, sneží, 5 sekúnd svieti slnko, padajú krúpy a neviem čo všetko ako by sme boli v polovici Zimy.....A k tomu všetkému mi nerastú bylinky...Síce v parkoch a v záhradkách vykvitne sem tam jeden alebo dva narcisy a pár fialiek ale mne sa viac páči keď proste prechádzate po nejakej lúčke a cítite všetky ti vône, to ako Vás slnko hladí na líčka, ako Vám vietor jemne dvíha sukňu (žiadne pervy myšlienky! :D),a proste ako je všetko také jemné pastelové a živé a proste, PROSTE :D (1.Ospravedlňujem sa chytila ma básnická chvíľa :D 2.Je divné že hovorím o všetkých tých pastelových farbách keď mám najradšej čiernu a tmavo-modrú :D ale nemám nič proti iným farbám zase ako :D) Proste táto Jar nie je podľa mojich predstáv...

1.APRÍL: Nom...Môj obľúbený "sviatok" (asi preto že je to sviatok bláznov a ja jeden som..hlavne vtedy keď dokopy naspím dve hodiny...). Dnes si všetci robili srandu z učiteľov, rodičov, kamarátov, spolužiakov a podobne.....Mám otázku: Aký bol najhorší apríl ktorý bol na VÁS spáchaný? :D U mňa to bude asi vtedy keď mi bratranec schoval do izby pavúka (presnejšie medzi spodné prádlo.. -,-)..Len pre info som Arachnofobik :D Alebo potom ešte ten kde na mňa kamarátka vysypala surové vajíčka...Nom---mám okolo seba super ľudí :D

VEĽKÁ NOC: Jediné čo na tomto mám rada to že môžem pomaľovať vajíčka a že si každý rok kúpim čokoládovú sliepku, lentilky vo tvare vajíčok a že si upečiem tortu..Ostatné je také...Pre mňa nezaujímavé a + ak si niekto myslí že som na tie náboženské veci tak sa míli lebo ja som 100% ateista telom aj dušou... :D Inak pre dievky s driečnymi bokmi ktoré majú na 100% potvrdené že ich príde niekto vyšibať mám tu pre Vás plán ako tomuto predísť:
1.Vstávajte s východom slnka
2.Oblečte sa
3.ROZHODNE sa nezmývajte deň pred..
4.Pozamykajte všetky možné vchody (čiže brány, dvere, okná, atď..)
5.Zoberte si dáždnik a nejakú zbraň (najlepšie baseballovú palicu- Rito APPROVES! :D)
6.Zamknite sa v kúpeľni prípadne zablokujte vchod do nej...
7.Sadnite si a čakajte tam do nejakých 13:30 jop a zoberte si nejaké zásoby jedla :D

Nom......To jest na dnes všetko ja idem sledovať anime xD :D

Vaša Rito :D .....

5 komentárov: