streda 1. apríla 2015

Článok o ničom a predsa o niečom. #2

Zdravím v tento pokojný večer..

Dnes by som Vám chcela povedať o istých zmenách a čo sa bude ďalej na blogu diať a ako často budem (dúfam :D) pridávať príspevky....

Zmeny:
#1 Zameriam sa asi viac na veci ktoré sú blízke môjmu srdcu (:D), čiže budem pridávať viac vecí s anime/manga a všeobecne japonskou tématikou...Taktiež sa budem snažiť každý mesiac pridávať Music List (asi to tak nazvem)..asi nemusím vysvetľovať o čo ide :D....

#2 Články sa budem snažiť pridávať aspoň dvakrát za týždeň..no uvidíme :D

#3 Blog asi okradnem o pár rubrík...ale nahradím ich novými..

#4 Články ako tento budem pridávať popri normálnych (s nejakou určitou témou)...čiže ak niekto nechápe bude napr. Pondelok: Tématický článok, Utorok: Nič, Streda: Informačný článok, Štvrtok: Nič, Piatok: Tématický článok, Sobota a Nedeľa: S najväčšou pravdepodobnosťou buď článok ale absolútny výkal.... :D

Čo sa bude diať ste mohli vyčítať medzi zmenami takžeeee....tak.

Dôvod toho že som dlho neprispela žiadnym článkom je ten že: Som si musela opraviť HOOOOOOOODNE známok, písali sme hafo písomiek, odpovedala som temer každý deň. Ďalej som bola chorá (pri tej príležitosti som písala článok no vo výsledku dva odseky boli také že by sa v nich vyznal možno len sám Boh ). A do tretice všetko dobré (zlé) jednoducho sa mi potom celom dni nechcelo....

Dnes možno ešte jeden článok vydám a počas týchto krátkych no dúfam produktívnych prázdnin sa budem VEĽMI snažiť pridať čo najviac článkov....

Inak boli by ste hroooooozne milý ak by ste sa pozreli na blogy mojich kamarátiek :D
Misaki-chan - http://misaki-chanblog.blogspot.sk/
Teri-Buu (pre mňa :D) - http://big-fat-unicorn.blogspot.sk/
Little Grunge Princess (pre mňa Sabi-Ruu :D) - http://little-grunge-princess.blogspot.sk/
Look4you - http://look4yo.blogspot.sk/

Nom to je asi všetko ja prajem pekný pokojný večer dajte si čaj a sušienky pustite si Váš obľúbený seriál alebo film ak nemáte náladu ako ja hneď ju budete mať :D (Osvedčené od môjho jedného môjho Guru-a ktorý ma naučil ako byť holubom (nepýtajte sa :D))

Vaša Rito :) ...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára