piatok 10. apríla 2015

Music List & Nejaké kecy...

Zdravím v tento pokojnú noc..
Moje meno je Rito a dnes Vám poviem nejaké vecičky čo mám momentálne na pamäti a ukážem Vám môj momentálny Music List...

No takže k tým veciam.....
Ten pocit keď idete po chodbe s tým že sa akurát vraciate z WC a pribehne za Vami Vaša kamarátka z vedľajšej triedy so slovami: "[VAŠE MENO] ty kukáš ANIME????" S tým vysmiatym ksichtom a myšlienkou na perách: "Čo máš 5??"-Toto málo kedy povedia nahlas....Mňa to vie tak vytočiť......A úplne best je keď sa spýta: "A kukáš aj HENTAI?"....Prvá otázka je ešte v pohode ak sa daný/á prizná že aj on.....ale ak je proste vysmiaty ako to vykecá celému ročníku...Ee to mne sa vooobec neľúbiť :D
...Ďalšia vec: Aj vy sa po sviatkoch nevmestíte do galôt ktoré ste s obľubou nosili pred Vianocami do školy či mesta??? Pretože ste nabrali svalovú hmotu?? :D Mňa to malinko štve :D
K veciam asi všetko.....teraz MUSIC LIIIIST :D

Music List #1:
Falling in Reverse - I´m not a Vampire
Falling in Reverse - Bad Girls Club
Falling in Reverse - Good Girls Bad Guys
Slipknot - The Devil In I
Panic! At The Disco - Miss Jackson
Panic! At The Disco - I Write Sins Not Tragedies
Maroon 5 - Unkiss Me
Black Veil Brides - In The End
Tom Odell - Another Love
Sheppard - Let Me Down Easy
Hozier - Take Me to Church
We The Kings - Sad Song
We The Kings- Stone Walls
A hooodne songov z anime....a nejaké Vocaloid-y určite :D

A to je pre dnes asi všetko na Music List som určite zabudla najmenej milión ďalších pesničiek pretože mám "dobrú" pamäť....:D Tiež budem rada za Vaše nápady o čom mám písať nabudúce a odporúčania na nejaké kapely....Je jedno aké vypočujem si všetko a ak sa mi to páči tak to počúvam :D

Lúči sa s Vami Vaša Ritoruurufu :) :D...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára