nedeľa 8. marca 2015

Článok o ničom a predsa o niečom.

Zdravím v toto pekné popoludnie..
Na úvod Vám poviem len to že musím poďakovať Misaki-chan za pomoc s blogom a za to že trpí moju sprostosť a nechápavosť :D A ešte Vám vysvetlím čo znamená názov tohto článku - Článok s týmto názvom Vám budem pridávať vždy keď Vás budem potrebovať o niečom informovať napr. že nevydám nejaký článok alebo že sa proste zmenia plány ohľadom článkov...Proste to budú iformačné články :) Ok..Zase som sa rozpísala prejdeme k tým informáciám...

1.INFORMÁCIA: Ako si hodne z Vás všimlo dnes je MDŽ (pre nezasvätených Medzinárodný Deň Žien ). Zvyčajne to neriešim ale dnes mi všetci želajú a posielajú reťazové správy ''-.- Dúfam že nie som jediná ktorá býva ako v normálny deň tak aj v nejaký sviatok zahádzaná reťazovkami....Ale jediné nechápem...Na čo si želajú ľudia (skôr teenageri..) ktorý ešte nemali 18?? Veď sa hovorí že až keď máte 18  sa stávate ŽENOU alebo MUŽOM....Pre mňa bude asi doživotne úplný Mindf*ck to že niektorý teenageri (ako nie že ja by som to sem tam neurobila :D) sa chovajú ako dospelí alebo nebodaj už fajčia -_- ja osobne fajčenie neznášam a nechápem ľudí ktorý to robia (áno chápem je to ich vec a tak ale veď si ničia svoje zdravie...)...Je to v podstate irónia pretože všetci z mojej rodiny okrem bratranca, starého otca a starej mamy fajčia...-ODBOČUJEM OD TÉMY-Každopádne ešte do dnes boli v zľave kvetiny bonboniéry a čokolády (ako tie čokolády ma potešili :D) pre tých ktorý na to zabudli alebo to so svojou polovičkou museli osláviť (alebo si proste chceli kúpiť čokoládu za odmenu ako ja :D). Inak neviem prečo ale niekedy mám pocit že by stačilo sláviť Deň matiek a Deň otcov a všetko by bolo v poriadku..(No..z môjho pohľadu je to aj tak že by bolo o 1 alebo 2 komerčné sviatky menej..)Chápem že nie každá žena je matka alebo môže byť ale...Zoberte si to takto: Keď oslavujete Deň Matiek/Otcov a kúpite im niečo z čoho sa nehorázne potešia tak Vám to len tak hneď nezabudnú :) A ak im kúpite nejakú Vás a ich obľúbenú bonboniéru alebo čokoládu alebo im objednáte tortu tak sa môžete rozdeliť a sláviť s nimi či ste  žena, muž, dieťa alebo pes či mačka (rybičky a plazy neodsuzujem :) :D)!Okej ale proste nemám nič proti sviatku MDŽ maximálne len to že je to ďalší komerčný sviatok ktoré ja moc nemusím (ja na tom všetkom môžem len tie akcie na čoklády :D).....Aj tak jeden článok na blogu neplnoletej nemôže aj tak nič zmeniť ;)

2.INFORMÁCIA: Dnes som mala vydať 1.DIY ale nie je mi na 100% dobre na to aby som to dokončila.....Ale v priebehu týždňa sa ho pokúsim vydať a koncom týždňa by som mala vydať jedno prekvapenie na ktorom pracujem s jednou skvelou blogerkou (Nie nie je to Misaki-chan  ale aj tá je skvelá ^^)

3.INFORMÁCIA:Ak máte vyložene niečo o čom chcete aby bol ďalší článok alebo máte nápad na niečo čo by som mohla pridávať pravidelne tak mi to napíšte dole do kometára :)

S pozdravom a úsmevom Vaša Rito

PS:Nemyslite si že ja vydám nejaký krátky článok :D Áno, veľmi rada píšem :) Ibaže písomné práce zo Slovenčiny moc nemusím :D

1 komentár: