streda 18. marca 2015

Vec za ktorú sa asi zakopem niekde mooc ďaleko...

Zdravím v tento nie tak pokojný večer......

Kedže som začala dostávať istú abstinenciu čo sa týka písania článkov sem na blog tak  píšem aspoň ospravedlnenie za niektorých pár vecí, takže.....

1.V predošlom článku som spomínala niečo o nejakej spolupráci s mojimi blog&real life friends lenže počasie sa rozhodlo protestovať a tak nejak začal protestovať v dohodnuté ráno aj môj zdravotný stav....Tiež som spomínala 1.DIY ktoré je už temer dokončené len čaká na to až ho finálne zlepím a postnem sem na blog..leeeenže :D To by sa moje učiteľky nemohli rozhodnúť že mi dokonca týždňa dajú 2 projekty a dve strany domácich úloh...a to nehovorím ešte o tom že sa čoskoro dozviem výsledky súťaže na ktorej som bola..a to nehovorím o tej čo ma čaká budúci týždeň D:...No dúfam že to zvládnem bez nervového zhrútenia a že budem dáko stíhať písať na blog....

2.Dôvod mojej abstinencie...Škola, problémy v os.živote, projekty ktoré Vám plánujem ukázať až budú na 100% potvrdené a čo Vám budem klamať...po náročnom dni sa mi nechcelo nič iné len si ľahnúť a spať.... :D...čiže lenivosť...

3.Posnažím sa produkovať aspoň 2 články za týždeň #ťažkýsľub #aktonedodržímmáteplnéprávomazdisovať :D

4.Čo sa týka "Múdier dňa".....Zajtra (ak my to z mojej hlavy plnej dier nevyletí) by som Vám mala nejaké pridať....

5.Ak sa pýtate samých seba prečo som to nedala do rubriky "Článok o ničom a predsa o niečom" sama neviem proste mi to tam nesedí :D

Ach to už bude všetko ja viem som debil (od narodenia..) ale so mnou sa už nič nedá robiť :D

Prajem príjemný večer a sladké sny a ak niečo práve mlsáte tak dobrú chuť (ja mám DRU tyčinky :D #thisisnotreklama)

Vaša Rito..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára