piatok 6. marca 2015

Kto som a čo tu budem stvárať :D

Zdravím v tento pokojný večer,(vlastne už je noc ale it doesn´t matter :D ) moje meno je Ritoruurufu (stačí Rito :) ) a teraz sa Vám pokúsim predstaviť a vysvetlím Vám (snáď :D ) čo tu budem robiť.

Nom..Takže kto vlastne som :D....Som dievča z Divokého západu Slovenska ktoré má veľmi bujnú fantáziu a pretože niekedy nevie čo s ňou tak ju prenáša na papier... inými slovami rada kreslím..okrem toho rada čítam, počúvam hudbu, chodím von s kamarátmi, sledujem anime (áno som otaku ukameňujte ma :D), jem veci čo si ukuchtím, fotím veci od výmyslu sveta (aj gumu na ceruzke...),hrám počítačové hry (ale momentálne to ako si nejde :D (Nie, nie kvôli tomu že mám mizerné skilly :D )), vyrábanie rôznych vecí(preto tu bude asi hodne DIY) a tak ďalej..baví ma toho veľa :D...Ak by tu bol niekto zvedavý na to ako vyzerám tak mám normálne hnedé vlasy, nenormálne divnú farbu očí(niekto vidí šedo-modré niekto modro-zelené...ja sama už neviem aké mám oči :D ), som (asi) priemerne vysoká a aj váhu mám dúfam normálnu :D..Ale dosť už bolo o mne vrhneme sa na to čo asi uvidíte u mňa na blogu...

Na blogu nájdete hodne inšpiráci na rôzne DIY(ako som spomínala vyššie), sem tam nejaký ten recept,  možno nejaké príbehy (ak ma zrovna niečo napadne :D), určite budem pridávať aj nejaké citáty o živote a tak :D, zrejme budem pridávať aj nejaké outfity,....ešte 100% neviem to rozhodne čas....

Každopádne. Dúfam že Vás bude moje pôsobenie na tomto blogu tešiť a hlavne baviť a že to spolu niekam dotiahneme :D.

PS:
1.Prípadné dotazy píšte dole.
2.Ak by ste mali nejaký nápad na to čo by ste tu chceli vidieť proste to napíšte (zase) dole.

Vaša Rito :)

1 komentár: